Ahad, 7 November 2010

mahu tapi tak pandai

amboi....abang besarnye lubang hidungmu....kalah lubang hidungkuu....huhu

dah lama agaknya aku tak update blog yang mengarut lagi cencorot ni....
bukan takde masa or bukan takde idea but semenjak encik dobi(abang aku) ada kat
rumah ni.....herm.....dari siang sampai ke malam main fb....
dan hari ni.....hahaha(gelak jahat)...dia dah balik ke tempat asalnya...kuikui....

aku nak sangat.......tapi aku dok reti laa...
apa yang aku nak sangat tuh?
haha...tajuk hari ni sangat membosankan buat pembaca....TAPI
korang tau tak....aku nak sangat tukar layout blog ni....tapi tak reti lah....
mula2 aku buat blog ni pon cik dobi yang ajar.....halaih.....
thats whylah aku semacam takda mood jek nak update blog(alasan je kau bedah....padahal kau takda idea kan...)
yela...yela 
aku mengakulah....
hahah....aku TAKDA idea.....
lama2 bosan aku gak dengan blog aku ni.....
siapa-siapa yang expert hias blog.... teach aku... PLEASE

apa-apa pon 
nak wish kat adik cengeng ku....ANA

HEPPY BEZDAY to anakonda(name glamer)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan