Ahad, 7 November 2010

perempuan dan lelaki


apa keistimewaan lelaki di mata perempuan?

okey apa yang aku taip ni mengikut pemerhatian selama aku hidup....cewwah seriusnye kau beruang....

korang perasan tak......
kalau ada seorang mamat/lelaki tiba-tiba sms kat korang(yang perempuan je lah)...
korang reply mesej tu.....korang akan tunggu mesej seterusnya dari mamat tu....
korang perasan tak yang kalau kawan-kawan perempuan korang sms kat korang...belum
tentu korang akan balas balik msg tuh....kalau lelaki sms...hermm...sebaliknyelah kan...hehe

korang tau tak......
perempuan lebih kerap memandang lelaki yang diminatinya.....nak dibangdingkan lelaki
memandang perempuan yang diminatinya....
tak percaya??
okey...mari aku buktikan...
korang perasan tak....lelaki kalau nak memandang satu objek tu dia akan memalingkan
sekali kepala.....ini telah dibuktikan....
perempuan pulak hanya menggerakkan matanya saja untuk mencuri pandang......
perempuan takkan memalingkan kepala dorang utk memandang si buah hati pengarang jantung sebab
adanya perasaan malu....

persamaan perempuan dengan lelaki ialah...
suka mengumpat....hahaha
apa kau ingat perempuan je ke yang suka mengumpat.....sorry dude....
kan aku dah taip tadi......ni semua mengikut pemerhatian aku laa.....
kalau mengumpat org hamboih....diaorang akan menambah cerita sendirik bagi lawak 
itu umpat laa....dah umpat mengata pulak tu......

tau tak.....
lelaki kuat perasan....(bunyik macam anti-lelaki je)
tak bukan macam tu......
perempuan pon kuat perasan lorr...

tapi nak cerita sikit lah(banyak sebenarnya)
time form 1.....time tu aku ngan cik potpet budak tak matang(sampai la lani)
try pandang sorang budak lelaki ni.....pandang la.....pandang....
budak tu pon malu-malu je....then tersengeh-sengeh.....aku ngan cik potpet pon huahuahua....
tapi aku rasa budak tu perasan hensem laa.....apa dia ingat dia hensem sangat....
atromen lagi hensem la....(ni da memang anti-lelaki ni....)
:)

penaipan aku ni bukan betol sangat pon....tapi aku rasa betol...
dah mula nak merapik ke merepek ke kerepek???
yang penting bukan berlapik.....
penutup penaipan....
assalamualaikum.....
chaoi sinchi....
gambar blur macam tuannyer....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan