Rabu, 10 November 2010

ahh....lega dan puas


lega bukan sebarang lega
lega aku lega gembira
gembira aku gembira lega
lega bukan sebarang lega

tit tot: hey apadda punya pantun
sikit punya kentut itu pantun...
ini budak kicik dengar pun
ada sakit itu dalam hati....

beruang: elehh....pantun jugak tu...
yang awak tu bahasa tunggang tertonggeng....
pigi daa....

ahh....lega dan puas.....
hey bukan kentut .or 'melabor' laa...
kotor laa blog aku kalau aku letak entri tuttt kat sini....

hari ni aku gembira sangat semuanya sebab 'JAMUAN  PENGAWAS 2010' hari ni...
 mana idaknya, jamuan ni budak form 4 yang handle...so termasuk laa aku....hehehe
gila tak happy...jamuan ni walaupun nampak luar biasa tapi gempak beb...hahaha
kitaorg budak2 pusing semua bertungkus lumus bekerjasama nak menyiapkan
jamuan ni....ye aa...kitaorg mana la ada pengalaman nak buat majlis tuh....
kira gempak la dapat pujian.....
tit tot:yey beruang....lu cakap selupa lu saja yg manage itu
majlis.....lu bos kaa....

menyebok je tit tot ni.....
yelaa.....muka aku ni bukan seorang pemimpin pun....boleh jadi orang suruhan je....
iskkk iskhh.....(tangkap leleh minah gimok ni....)
tapi siapa yang meminpin diri aku untuk menyiapkan tugasan yg diberikan(ceh skema)
kalau tak DIRI KAU TU BEAR OII.....

tapi serius aku puas dan lega hari ni....
walaupon penat gila....taknaklah gila....
PENAT WARAS!!!(hambik kau)

sampai my mom cik nun pun marah-marah aku(walaupun x tunjuk...aku tau...)
sebab balik lambat.......huahua......

sampai cik panda sanggup tumpangkan aku duduk rumah
dia sekejap......(kembang laa tuu...kembang hidung takpa...jangan kembang badan..hehe)

WAHHH.....GOOD JOB!!!
semua budak pusing-pusing....

*sebenarnye nak letak gambar yg da tangkap tadi....tapi kamera belum beli lagi....
huahua....da mengarut lagi kedekut dan terkentut....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan